Två bilder från Alexanderplatz...

2012-03-29 @ 23:41:57
Schön und edel Kommentarer (0)
Okej, jag är lycklig nu! Har fått ett rum i Berlin! Kommer bo i Friedrichain, vid Ostbahnhof.  Var och träffade en tjej idag och fick nyss ett samtal från henne, där hon sa att jag var hennes nya "mitbewohnerin"! Wie, wie, wie! Just nu bor jag hos min vän Nora, hon pluggade i Stockholm under hösten, så vi lärde känna varandra. Jag är så glad över att jag kan bo hos henne, åh! (Fylld av lycka just nu!) 

Idag har jag varit runt lite överallt i Berlin med Ebba, och jag lovade ju kort, det blev två! Bättre än bara ett i alla fall. Jag lovade på facebook att jag skulle ta bilder (ja, i plural), så det blev två. Men ska öka upp antalet, lovar!

Fernsehturm vid Alexanderplatz.


Ebba, vill inte vara med på bild egentligen. Denna tyckte jag var en kompromiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0