Första dagen i Berlin!

2012-03-29 @ 11:15:29
Schön und edel Kommentarer (0)
Nu hade ni väl förväntat er en massa bilder på en odödlig lycka och glädje? Sanningen är ju den att jag är glad över att vara i Berlin, men bilderna saknas. Jag är sämst på att ta kort. Verkligen världssämst. Men jag ska bli bättre på det, jag lovar! Från och med idag! Fast det är grått väder, så lär ju inte bli några bilder med sol och skrattande barn.

Jag kan börja med att säga detta:
1. Jag har aldrig sett en galnare bilkörning än här i Berlin.
2. De har inte fil. Och knappt några tetrapack. 

Men nu ska jag iväg, skriver mer när jag kommer hem!
Sover hos Nora några dagar tills jag hittat ett rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0