Idiotproblem: Hur ska man hinna träffa alla man känner?

2012-01-19 @ 14:44:40
Vardag + skräp Kommentarer (1)
Ska till universitetet vid fem och träffa Ebba, en tjej som läser tyska och som ska åka till Berlin och gå vid Humboldt med mig. Jag behöver en sansad människa att försöka reda ut lite grejer med. Svårt att sätta sig in i exakt hur studierna där fungerar. 

Annars, ja, jag försöker få ihop schemat inför helgen. På lördagen ska vi till Åkersberga på kalas (dock är det gammelkalas, så jag kommer återvända in till stan på eftermiddagen/kvällen). Emma vill dricka vin på fredag. Måste höra av mig och stämma av. Samtidigt vill även Nora träffas innan hon åker tillbaka till Berlin.
+ Att jag vill bjuda in Ebba på en vinkväll för att lära känna henne bättre. Gud, såhär har mina helger sett ut sedan i november. Men jag älskar det. 


Planera-helgen-facet.



Kommentarer
Postat av: Vicky

haha, älska bilden! :'D

2012-01-19 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0