Sammanfattning av 2011.

2012-01-07 @ 23:10:42
Vardag + skräp Kommentarer (0)
Eftersom min blogg planeras att på riktigt den här gången återfödas, har jag ändrat lite grejs och gått igenom mitt arkiv. Fann då denna lista (fast för 2010), och tänkte; vafan, kan väl göra en ny,för detta år. Jag är sjuk och har tråkigt. Dessutom var Gladiatorerna nyss på TV. Seriöst. Gladiatorerna. Då måste man ju på något vis komma på andra tankar efteråt.
Citat från tv-tittande: "Varför har han hatt för!? Va!? Varför!?" (Patrik som hysteriskt undrar varför en av gladiatorerna har hatt, och ja, det såg inte helt rätt ut). Hursomhelst, listan:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, ett exempel är att jag konstant uppfinner nya tekniker för diskning. Det ägnade jag mig inte åt tidigare, innan jag blev tvungen att bo utan diskmaskin och med sambo (en man, förklarar allt).

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Säger som Petra: Nyårlöften är för folk utan karaktär.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Öh, nej, det tror jag fan inte.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Norge, ganska tragiskt, eller hur?

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ehrm, cash och att Jesus återuppstår och säger: Therese, du är inte allergisk mot hundar mer!
Så jag kan ha en bebishund.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
HAHAHAHAH! I don't do datum.

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag blev av med massa rädslor.

9. Största misstaget?
Att jag fortfarande är extremt naiv, följderna ångrar jag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag skulle vilja träffa den som INTE är sjuk en enda gång på ett år.

11. Bästa köpet?
Som om jag har råd att köpa saker.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen hyra, alkohol och kaffe.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Låt mig tänka efter... 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Antagligen ingen speciell. När jag är gammal kommer jag nog bara minnas min ungdoms musik som en stor klump med random grejer.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vettefan.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gått upp tidigare på dagarna. 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit mig själv irritera mig på idioter.

18. Hur tillbringar du julen?
I Avesta med familj och vänner.

19. Blev du kär i år?
Jag har varit det ett tag, ja.

20. Favoritprogram på TV?
Jag vet att jag har tittat massor på TV. Men just nu kommer jag inte ihåg vad jag sett.

21. Bästa boken du läste i år?
OJ. Värsta frågan. Böcker av Arthur Schnitzler, tror jag.

22. Något du önskade dig men inte fick?
Ett sommarjobb, kanske.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Sket i att skriva en tenta och åkte upp till Dalarna och söp järnet.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade fått ett sommarjobb, kanske.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Typ... Byxor + Tröja. Intressant, intressant.

26. Vad fick dig att må bra?
Vänner och Stockholm.

27.Vilken kändis var du mest sugen på?
Ursäkta?

28. Vem saknade du?
GNU (Sara). Hon borde bo i Stockholm. Och Leffe, hunden hos morsan och farsan.

29. De bästa nya människorna du träffade?
Men gud, shit, typ: Linn, Nora, med flera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0