Pissöl och elskåp

2012-01-22 @ 23:30:12
Schön und edel Kommentarer (0)
Min helg har varit fartfylld som vanligt, tror att jag måste ha en lugn helg snart. Dock har jag för mycket på schemat for the moment, men ja, kanske om några veckor i alla fall? Haha. Gud, jag hör hur dryg jag låter just nu, men vafan ska jag göra? 

Men jaja! Min helg:
Fredag - Vinkväll med Emma, slutade med att jag bestämde mig för att åka till Åkersberga mitt i natten. Så, ja, jag hamnar där, snackar skit med Patrik och Karl, kan knappt andas pga allergi, men lyckades somna ändå.

Lördag - Vaknar i Åkersberga och tar en ride i landsvägslejonet med bröderna Lundenberg och Patrik, därefter smörgåstårta och champagne (Lasse 60 år). Min kväll skulle bli lugn, tänkte gå på bio med mig själv osv. Då Nora hör av sig och säger att hon och folk ska till Slakthuset, eftersom det bara är en station med tunnelbanan härifrån, tänker jag: Why not? Så, ja, var på Slakthuset och drack pissöl och dansade till strax efter två. Jonatan och Gabbe dök också upp. 

Har nu bjudit hem Jonatan (som stavas så tydligen, vill hela tiden skriva "Jonathan") och Nora på fika på tisdag. Jag ska bjuda på kladdkaka och småkakor, så ska baka imorgon. MUMS MUMS.


Inglasat elskåp på Slakthuset, blir lika fascinerad varje gång, så nu tog jag en "cool" bild...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0