Logdans på Skånegatan och jag är naturligtvis sjuk

2012-01-11 @ 20:58:42
Vardag + skräp Kommentarer (0)
Ja, jo, hej. 
Jag ligger här och badar i mitt egna sjukdomssvett, mysigt och trevligt.
Patrik är på livespelning med Linn någonstans på Skånegatan, skitcoolt och ballt och så vidare. Jag gör en massa intressanta saker... Som att beställa kurslitteratur till vårterminen, kollar på svtplay (just nu Anno 1790 + såg Hinsehäxan och dokumentärfilm om Kim Jong-Il igår). Dessutom är jag paranoid att någon försöker bryta sig in i lägenheten. Nea sov över hos oss och hon hade vaknat av ett ljud. Patrik påstod sig sedan också ha hört detta ljud, men från hans sida är det säkert bara inbillning för att skapa spänning och dramatik.
Den lilla gossen. 


Nea och André bodde här så gott som hela december, så vi fick även en liten tackgåva som var mycket uppskattad (den snygga var till mig och den "stiliga" till Patrik):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0