Jag ska ta massa kort, jag tar ungefär 5 stycken

2012-01-16 @ 17:11:34
Schön und edel Kommentarer (0)
Måste man börja med att säga hej varje gång man gör ett nytt inlägg? NEJ. Så, skit i det, ni får inget hej. Hursomhelst, jag har varit inaktiv här, och jag skäms icke. Jag menar, det är inte som om jag är Kissie eller Blondinbella, behöver inte sju uppdateringar varje dag. Jag bloggar inte heller i samma syfte som dem. Mitt syfte är enkelt: Jag skiter i om folk läser, jag vill bara ha något som jag kan gå tillbaka till senare i mitt liv och skämmas  för och se hur idiotisk jag var och vilka skeva åsikter jag hade. Okej okej, jag skiter inte helt i om folk läser, för det vore ju kul. Men det blir nog inte så intressant förrän jag flyttat till Berlin, då kommer typ hela Sverige läsa. Mhm, vi säger så! OCH: Jag skriver väldigt bra svenska, egentligen. Jag kan stava. Men av någon anledning går det alltid åt helvete när det gäller blogg/facebook eller liknande. På Gmail är min stavning hyfsat. PUNKT.

Men i lördags så hade vi fest, för att min och Patriks kära vän Linn ska flytta och plugga i Linköping :'< Det känns redan melankoliskt att hon inte bara är två stationer med tunnelbanan bort. Buhu! Här kommer lite bilder från festen! (Nej, jag tog typ inga alls, så det finns inte så stor variation. Två personer ville dock vara med hela tiden, verkar det som).


Man kommer ut i hallen, och vad ser man? Jo, följande.


Sen låg samma par på isen vid Medis. 


Efterfest hos oss. Satt lappar i hela lägenheten när man vakna'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0