Vad jag gjorde i helgen?

2012-02-07 @ 16:30:08
Schön und edel Kommentarer (1)
Någon intresserad? Nej, misstänkte väl det. Men jag vill faktiskt ladda upp lite random bilder. 


Fredag. Jag kom på att jag skulle göra småflätor i hela håret... Ja, resultatet blev... Stort. Och: Jag skiter i om bilden är extremt low-class med mobilen som syns.


Fortfarande fredag. Hade tråkigt och försökte få mitt ansikte så fyrkantigt som möjligt. 


Ännu fredag: Hemma hos oss. Hampus, Patrik och Omar Okunde i bild. Jonatan häller upp shoots. 


Lördag: Linn kom på besök! Once you go black, är allt jag säger!


Ingen utgång. Och alla bara: Nejmeeen guuuuu' vilken mysbild! Ja. jättemysig. MYSPYS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnygg tjej.

2012-02-08 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0