Spotify! AT LAAAST! ;_;

2012-04-05 @ 15:36:16
Schön und edel Kommentarer (0)
Jag tänkte börja med att besvara Jonatans fråga, som löd: "Fick du pengar? Bara så?"

Svar: Jag har inte ännu fått pengarna. Men när man flyttar till Berlin för första gången, så får man 100 Euro. Jag har ett papper jag ska lämna in till universitetets kassa, sen får jag pengarna. Väldigt snällt, må jag säga!

Annars är jag fortfarande sjuk! Jag tänkte ligga hemma idag och imorgon, för på lördag är jag inbjuden på fest av tjejen jag ska bo med sen. Vill verkligen kunna gå på den! :/ Och lyckan är gjort: Spotify fungerar äntligen i Tyskland! Nu sitter jag och gör en playlist som heter "SCHWEDEN", haha! Fyfan jag är urlöjlig, jag vet!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0