In the deep east

2012-04-08 @ 15:30:20
Schön und edel Kommentarer (0)
Igår mådde jag lite bättre, så jag bestämde mig för att göra något med mitt liv. Melissa hade redan bjudit in mig två gånger under veckan på mat&öl, som jag fick lov att tacka nej till pga sjukdom, så denna tredje gång, kunde jag helt enkelt inte säga nej! Melissa är för övrigt hon jag ska bo med och som jag flyttar in hos inom ett par veckor. Så jag var till mitt framtida hem på förfest :>

Därefter styrde vi kosan ännu längre österut. (Man kunde ju nästan tro man var i Polen! Nejdå, men det var i Marzahn, kolla karta själv om ni är nyfikna). Vi var på ett event som kallades "Kommune der Liebe", alltså, ja, det var lite av en temafest, så man skulle ha lite "hippie-aktiga" kläder. Jag lyckades väl inte sådär 100 %, men å andra sidan har jag inte hela min garderob till förfogande! Själva byggnaden var, ja.. en klump sönderklottrad betong, haha. Som vanligt blev jag imponerad och tyckte det var "något man inte ser i Stockholm direkt". Väl framme på plats spelade liveband och senare djs. Jag var ute i Steglitz igen vid 05.00 ungefär. 

Noras familj är borta under påsken, saknar henne, hoppas du snart kommer hem igen :'< De är verkligen jättesnälla mot mig! Hennes pappa åkte till och med till IKEA och köpte köttbullar. Undrar om jag ska våga säga att jag ätit upp dem alla? Eller, ja, inte alla, men typ!

Aja, bilder (tagna med min iphone, därav kvalitén, men hey, det är fyllekort):


Melissa, "Der Nüssman", Sasha.


Två tokiga män från Nya Zeeland (som även dansade maorisk krigardans på Sbahn på vägen hem), det ända tjejen förutom mig och Melissa + "Austin Powers".


Livemusik med massa IKEA-lampor. 


Hela gänget. Haha, älskar "Austin Powers" pose!


Jag tänkte: Måste ju ha någon bild på mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0