Från öl någonstans i Kreuzberg till Hackescher Markt

2012-04-19 @ 20:45:14
Schön und edel Kommentarer (1)
Nu har jag äntligen funnit en lösning på mitt problem med iphonen, så nu lär det bli lite mer uppdateringar (förhoppningsvis!). Här kommer en massa bilder från de senaste dagarna. Enjoy!


Lördag: Jag och Nora var ut. Först var vi på någon privatfest.


Nora och jag, tur att hon är söt i alla fall :'D


Öl, öl, öl...


När kylskåpet inte räcker till. Tyskar gillar öl, tjejerna också. Försök få en tysk kvinna att dricka cider eller alkoläsk. Försök.


Efter privatfesten åkte vi till Kreuzberg och var på BabaBerlin, en liten mysig bar som en kompis till Nora äger. Bara deras vänner var där, mycket trevligt! Kom hem runt sju den morgonen.


Måndag: Jag testar på nya grejer. Mest köpte jag den för den stiliga grabben.


Torsdag (idag): Träffade Melissa, vi var och fikade vid Hackescher Markt. 


Målat på väggarna. Konstgalleri/bar/café/bio osv.


Könst.


Ja, ännu mer könst.


Han rörde på sig. Finns tydligen en hel källare med bara "skrotrobotar".


Söt kamel!


Könst + brevlådor.


<3 (ni som inte fattar ,,att skriva en roman i berlin"-grejen, tråkigt för er!)




Kommentarer
Postat av: Lene

nu är jag ännu mer förtjust i min nya hemstad :)

2012-04-19 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0