Bürgeramt

2012-04-03 @ 23:02:33
Schön und edel Kommentarer (1)
Idag är jag sjukare, naturligtvis. Men det är bara klä på sig och åka iväg... Så idag satt jag och snorade i två timmar på en informationsträff. Sen åkte jag till Steglitz och skrev in mig på Bürgeramt, så nu bor jag på "riktigt" i Berlin! (Även att man får 100 Euro för det). Mitt tyska mobilnummer har slutat fungera också, fast jag har pengar på det.. och när jag loggar in på mitt konto, står det att man bara kan ringa mitt nummer? Jävla skit. Men ska fixa det imorgon, tur att jag har Nora som hjälper mig. Gud, vad skulle jag göra utan henne?

Även: Hela Friedrichstrasse luktar micropizza. Vad är grejen!?


Kolla! Med stämpel och allt!

Kommentarer
Postat av: Jonatan

FICK du pengar? Bara så?

2012-04-04 @ 17:38:12
URL: http://appleseed.logicmasters.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0