Noll Koll

2010-12-30 @ 12:53:08
"Fuck you" Kommentarer (1)
Imorgon är det nyårsafton. Jag ska fira med Patrik, Karl, Marcus, Erik samt Monica och Lasse (50+) och Bobba (hund). Det ska ätas middag, skjutas raketer och badas hot tub (jävla särskrivande engelsmän, men det ska vara så). Känner mig kluven för det kommande året, förut kunde jag alltid förutse någorlunda hur saker och ting skulle bli. Men nu har jag noll koll. Det enda jag vet är att jag börjar skolan 17 januari och hoppas det går bättre nu (vilket jag tror), har lärt mig hantera mina andningsproblem bättre. Sen vet jag att jag fyller 21 år i maj.... så kommer jag och Patrik kommer flytta någon gång i år (ej bestämt riktigt när). Och jag vet att jag kommer behöva skaffa jobb till sommaren... Jag säger bara: ANSTÄLL MIG. ANSTÄLL MIG. Jag kan ALLT. Eller, klippa hår åtminstone och det är ju inte fy skam! Så har jag jobbat på dagis ochochoch så har jag jobbat på Svenska Flytblock och snickrat bryggor! Och så praktiserade jag på fik i högstadiet, så ge mig jobb. OCH JAG TALAR TYSKA. Fatta, anställ mig när turisterna kommer i sommar till random campingplats, så ska jag berätta påhittade historier om älgar som simmar uppströms och brottas med jägare om hösten...

Nej, okej, anställ mig inte. 
Lite bilder:

Min väska jag fick av Patrik i julklapp, modellen är populär på engelska universitet, så givetvis att jag ska ha en också. 


:'< en pyttedel ur min karls boksamling... jag känner mig helt plötsligt mest korkad i hela världen. "har du inte läst den!? :o:o:o" pusspårej patrik.

Kommentarer
Postat av: Diego

kalifens hus är min!

2010-12-30 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0