Vad är väl en natt på öfre fornåsvägen?

2010-12-28 @ 15:44:31
Vardag + skräp Kommentarer (0)
Jag älskar när man köper julklappar till andra som man själv också har nytta av. Till exempel, jag köpte fetaste boken om Rocky (samlade serier mellan 1998-2008) till Patrik. Gissa vem det är som läser den? Jo, jag. Ibland undrar jag över vem jag egentligen köpte den åt... Men, å andra sidan så köpte Patrik grejer till mig som kommer gynna honom (ja, det är secret, och nej det är inte underkläder eller en tremetersdildo). Patrik må vara pervers å det grövsta, men han verkar ändå ha funnit sin plats i hierarkin här hemma.

Men, skit samma. Jag och Karl-Diego (han är lite i extas eftersom folk på fb börjar tro att han heter så på riktigt), firade mini-nyår igår. Karl var charmant som vanligt och tog kort med min mobilkamera (som suger). Här kan ni bara suga åt er av hans charm:

Karl-Diego Lundenberg, aka Skvaller-Kalle (vilket är ett fantastiskt namn, blir glad över att bara höra det i mitt huvud).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0