Okej, då kör vi... Igen

2010-12-20 @ 22:27:59
Vardag + skräp Kommentarer (0)
Jahapp, då har man väl fixat designen då. Jag är faktiskt nöjd. Designen är väldigt enkelt och inte massa onödigt trams überalles.
Annars är jag väldigt irriterade på min dator. Tangenterna O och L ska tydligen vara svårskrivna... jag måste trycka ner de tangenterna med kung och fosterland för att de ska reagera. Kul att det inte ens är varje dag heller, utan bara då och då...

Men idag är det 20:e december (tänkte först skriva 23:e, men det skulle avslöja att jag är totalt dagvild. Blir det så fort det blir lov.. För, ja, somliga har ju jullov, ha!), men hursomhelst... Jag och Patrik var till Täby C idag. Köpte de sista julklapparna och jag unnade mig kläder. Känns som jag gått naken hela hösten, eftersom jag varit rätt så pank (fuckyouCSNfuckyou !!!), men det är löst nu. Tack.


Drack lite cava sådär spontant på en måndag (Charles de fère, Jean-Louis), på undersidan av korken fann jag denna. Hur jävla fint är det inte liksom? Ett stjärnfall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0