Om man hade kunnat nöja sig med en el-tandborste

2010-12-28 @ 21:59:13
"Fuck you" Kommentarer (1)
Seriöst, jag avlider. Vill så sjukt gärna ha en kamera (den som min mobil utrustas med är fan ett skämt). Jag vet inte vad som hänt med mig, kanske har jag spenderat för mycket tid med de fyra bröderna Ottosson/Lundenberg, men de har gjort mig tokig när det gäller elektronik. Eller så har jag bott i Stockholm för länge, helvete, jag vill inte bli en konsumerande stockholmare som aldrig blir nöjd. Det kommer väl sluta med att jag ska ha tre olika dator i tre olika storlekar för tre olika behov... Och senaste mobilen med ALLT. Så världens fetaste TV + en squeezebox. Playstation3 också tack! En systemkamera, samt två digitalkameror (en som man får supa bort och en man tar med sig när man ska ut och resa). Moccamaster och KitchenAid till köket, naturligtvis. 

Det här kommer sluta illa. Fyfan.



Kommentarer
Postat av: Petra

Undra vad jag ska hämta ut hos Expert i veckan då ;o

2010-12-28 @ 23:33:35
URL: http://bikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0