100 frågor.

2010-08-27 @ 00:51:56
Vardag + skräp Kommentarer (0)
Jag orkar egentligen inte, men jag hade tråkigt. Okej?

TESTET BÖRJAR: 00.29

1. Fullständigt namn? - Therese Elisabeth Söderberg.
2. Ålder? - 20 år.
3. Vart bor du? - Göteborg.
4. Bor tillsammans med? - Min morbror + hans flickvän.
5. Färg på ditt hus? - Vitt.
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet.
7. När är du född? - På 90-talet! Vilken skam.
8. Klass? - Går inte i någon speciell "klass".
9. Vilket år tar du studenten? - 2010.
10. Något jobb? - HAHAHA.. nej.
11. När gick du upp i morse? - Imorse.. jag gick upp 13.10 idag.
12. När ska du sova? - Snart.
13. Duschat idag? - Nej, jag är oerhört smutsig.
14. Kramat någon idag? - Men, ja.
15. Pussat någon idag? - Men, nej.
16. Vad har du ätit idag? - Bollnäsfil och hårdbröd, samt.. öh, minnesförlust.
17. Dagens klädsel? - Vardaglig, tråkig som jag är.
18. Dagens smink? - TYP SVART KAJAL MED TÅRAR AV BLOD!!!!!!!
19. Dagens sötnos? - Patrik :*
20. Dagens roligaste? - Någon tjejs blogg jag läste.

socialt:
21. Har du många vänner? - HAHAHA. NEJ.
22. Hur många har du kysst? - NOLL. KYSSAR ÄR FÖR AMATÖRER.
23. Vem kramade du senast? - LEFFE, MIN HUND.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - EN JÄVEL VAD JAG VET.
27. Har du pojk-/flickvän? - JA, OCH JÄVLIGT NÖJD MED DET.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - PATRIK.
29. Vem fick du senast sms ifrån? - PATRIK.

favorit:
(just nu)
31. Film? - Oj, jag  vet inte.
32. Låt? - Surfer blood - Take it easy
33. Mat? - Jag sa att mat är för amatörer, mhm?
34. Dryck? - Kaffe, vin, sprit, osv.
35. Färg? - "MULLVAD".
37. Stad? - Göteborg/Stockholm.
38. Land? - DEENMAARK FOR HELVEDEE!
39. Ämne i skolan? - Historia, tyska.
40. Människa? - Patrik, alltid.

senaste:
41. Personen du tänkte på? - Patrik.
42. Personen du kysste? - Patrik, igen.
43. Gången du spydde? - Eh, någon gång jag var full, för full.
44. Gången du grät? - IGÅR!!
45. Pizzan du åt? - I ÅKERSBERGA.
46. Gången du var i Göteborg? - TYP FÖRRA VECKAN.
47. Gången du var i Stockholm? - TYP FÖRRA VECKAN.
48. Gången du var full? - EH, TYP FÖRRA VECKAN.

antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Ja, hund, men jag får allergi, så helst inget.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - FESTA HEMMA.
54. Tvspel eller datorspel? - Båda.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen!
56. Hångla eller ha sex? - HAHAHAH... sex.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Men, inget, hatar allt.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Hellre bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Men, DÖ.
60. Blont eller svart hår? - Svårt fråga, beror på.
61. Har du blåa ögon eller bruna? - MEN JAG HAR GRÖNA.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad, givetvis.
63. Göteborg eller Stockholm? - BÅDA.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger, jag är väl inte CP!!!
65. Coca cola eller fanta? - Rom OCH cola.
66. Pizza eller kebab? - Kebab PÅ pizza.
67. Randigt eller prickigt? - Men randigt. Prickigt = FULT.
68. Älska eller älskas? - Men, ja, båda.
69. Leva eller dö? - Pass.

antal:
70. Personer du älskar? - Några.
71. Personer du hatar? - Hatar en person, avskyr några fler.
72. Gånger du varit full? - HAHAHAHAHA.... 1278923612343.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 666 stycken.
74. Glassar du ätit på en dag? - Jag vet inte?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - EN, WayOutWest<3
76. Gånger du haft minnesluckor? - BLÖH.
78. Personer du saknar just nu? - Ja.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Tusen.

vem:
80. Vill du kyssa nu? - Patrik.
81. Ska du träffa imorgon? - ASTMASKÖTERSKAN, HAHAHA<3
82. Sjöng du senast för? - Mig själv.
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Tobias och Patrik.
84. Spelade du tvspel med senast? - Erik, tror jag bestämt!
85. Vill du ta med på resa nu? - Patrik och Petra!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - E****e (hahahaha, svårt att räkna ut vem), men ja.
87. Förtjänar att dö? - Äsch, det vet jag inte. Ingen jag känner, osv.
88. Är söt? - Leffe.
89. Vill du sova jämsides med i natt? - PATRIK ._.

vad:
90. Gör dig glad? - Saker/personer som är störda (en del borde ta åt sig!).
91. Gör dig ledsen? - Men pass.
92. Vill du helst göra nu? - KNULLA.
93. Önskar du att du slapp göra? - ALLT. Ska ha pengar ändå! GE MIG.
94. Vill du ha nu? - Patrik, här.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ja, för det vet jag ju nu.
96. Längtar du till? - Till på måndag.
97. Tycker du om dina betyg? - Men, ja.
98. Ångrar du i ditt liv? - Lite saker, men det mår man inte bättre av, så fuck it.
99. Är det bästa som hänt dig? - Ja, jag vet att det låter fjantigt, men Patrik och att jag kunnat flytta till Göteborg, osv.

100. Hur mycket är klockan? - 0.50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0