Drive by shooting.

2010-08-26 @ 23:17:25
"Fuck you" Kommentarer (0)
Jag och Petra pratade om "drive by shooting" häromdagen när jag stod och stekte burgare till oss. Jag tänker ofta på det och inbillar mig konstant att det ska inträffa. Jag ser det när jag är ute och går, speciellt över parkeringen vid Lidl i Avesta. Folk kör så långsamt (kanske för att det faktiskt är en parkering, no?), detta för att smyga upp bakom mig och utföra skjutandet och dödandet. Men det kan även ske om jag går över en väg och en bil kör extremt snabbt (på vägen jag korsar, i riktning mot mig), jag hinner givetvis över vägen och innerst inne vet jag att "faran" är över. Men jag måste ändå vända mig om för att försäkra mig själv om att bilisten eller eventuella medpassagerare inte hade avsikten att döda mig. Genom att först försöka köra på mig, men om detta misslyckas utan tvekan dra sina vapen.

Jag vet inte om jag bara har livlig fantasi eller om jag behöver söka hjälp.


En tecknad bild kändes bättre.. inte lika verklighetsförankrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0