Sådetså!

2010-08-08 @ 23:57:53
Vardag + skräp Kommentarer (0)
Har börjat packa inför flytten på onsdag.
Mestadels kläder och så.
Imorgon ska jag och Patrik gå ner på stan.
Måste komma ihåg att köpa frimärken.
Ska gå in på banken.
Har nu beställt kurslitteratur till adressen i Göteborg.
Måste säga till Fredrik att sätta upp en lapp med mitt namn på dörren.
Har även gjort en adressändring.
Mår fortfarande inte helt okej i halsen.
Var och hälsade på farmor och farfar, fast gubben var i skogen.
Mjukglassmaskinen på Lappens i Hedemora var trasig.
Pisspisspisspissförjagvillehamjukglass!
Pratade med Petra i telefon idag.
Vill äta kräftor, men har ätit nudlar.
Nu ska jag och min karl glo på film.
Hejdåhejdåhejdåhejdåhejdå.
& GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0