Let's go surfing.

2010-08-05 @ 09:46:48
Vardag + skräp Kommentarer (0)
Sitter och lyssnar på The Drums på spotify. Hade velat sova ännu längre, men nejnej. Farsan är på något slags drygt humör, tror det handlar om några bildelar eller så som vanligt. I sin frustration kom han och väckte mig. Så nu sitter  jag här och försöker dämpa hans röst med lite musik.

Jag är sjuk, elller, det är något fel på mig. I lördags fick jag (vad läkarna tror) en allergisk reaktion, då fick Kalle lov att köra mig till Danderyds sjukhus. Efter besöket har jag gått på en kur med kortisontabletter, och inte fan har det blivit bättre. Givetvis inte, här ska man ligga och dö utan att ens veta varför! Så, i tisdags åkte jag hem från Patrik och Stockholm för att få träffa en läkare i Avesta. Idag har jag min tid 13.30 på vårdcentralen. Den här gången ska jag fan inte tillåta något jävla bullshit. Jag har uppsvullen hals (på insidan), svalget. Har problem att andas ibland. Blir yr och vinglig när jag är uppe och rör på mig. Idag ska jag fan ha pills som tar bort skiten.

Har nu inte rökt heller sedan händelsen, eller okej; Jag rökte en cigg sammanlagt under söndagen-måndagen. Idag är det torsdag, så jag har inte rökt ett piss på tre dagar. Har väl planer på att sluta nu, eftersom min hals förbjuder mig stenhårt från det. Tror nog att jag kan klara det, eller, ja, vi får väl se. Äh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0