Jag tycker om att skriva listor.

2010-08-07 @ 16:41:58
Vardag + skräp Kommentarer (0)
Jag flyttar till Göteborg på onsdag. Då behöver man göra listor.

1. Hämta ut mitt leg.
2. Beställa mobilabonnemang.
3. Beställa internetabonnemang.
4. Köpa en plånbok/väska.
5. Hämta min externa hårddisk från Jonathan.
6. Fixa korg till min cykel.
7. Ändra adress på adressändring.se
8. Beställa kurslitteratur.
9. Flytta pengar mellan mina konton.
10. Göra en lista på allt jag ska ha med mig, dvs packlista.
11. Fylla i och skicka iväg CSN-papper.

De med fet text har jag fixat. Ikväll ska jag även göra: 7, 8, 9 och 11.


Mitt ytterst stiliga leg. Jag är rätt ful, men vad ska man göra? Hoppskita på en dvärg med gröt i skägget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0