FU SJ.

2010-08-24 @ 18:07:16
"Fuck you" Kommentarer (0)
Jag sitter här och hatar SJ. Är i Avesta och hade tänkt åka ner till Göteborg på fredagen efter att jag varit hos astmasköterskan. Men, tror ni att det fanns några biljetter då? NEJ. Eller jo, okej, det fanns så jag var framme 23.30 på kvällen. Det känns inte okej alls. SÅ FUCK YOU SJ, FUCK YOU!*

(Jag har bokat min tågbiljett så jag åker till Göteborg på lördag, avgång 09.23 från Avesta-Krylbo). Det känns förvisso bra, men still; FUCK YOU SJ, FUCK YOU!*

Imorgon ska jag ner till Synsam och kolla upp min syn. Antar att jag kommer bli en sådan där glasögonorm.. men, vi får väl se. Skratta bäst som skrattar sist. Dessutom; Fångarna på fortet ikväll. Petra och Lennart är här och härjar, och då måste man glo på det bästa svensk tv har att erbjuda.. hm.

* Hör en viss röst i skallen när jag skriver detta, åh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0